Sunday 7 December 2014

Kesayanganku...

Insan2 yang  ku sayangi...seluruh ahli keluarga ku yang berada nun jauh di Sarawak...kepada arwah ayah & nenekku...Al-Fatihah (gambar tahun 2011)



Keluarga suami ku (gambar tahun 2010)


Suami & anak2 ku -> gambar di sini 

Kawan2 yang berada di sisiku di saat susah & senang - tiada nama yang perlu ku sebutkan. Anda semua sentiasa diingatan ku...

Tiada yang PALING atau nombor 1,2,3...Kesemuanya memang kesayanganku.

Insan2 di atas banyak adalah sebahagian daripada hidupku yang banyak mengajar erti kehidupan, meluruskan aku di kala aku tersesat, menggembirakan aku di kala aku sedih, menolong aku di kala aku susah, menenangkan aku di kala aku resah, mengingatkan aku di kala aku alpa.

Family

Jasa kalian hanya ALLAH yang dapat membalasnya. Semoga kita bertemu di Jannah, in sha Allah.

No comments:

Post a Comment