Sunday 2 November 2014

Set Kehamilan Shaklee

Set Kehamilan Shaklee


Kenapa Ibu hamil perlu ambil supplemen?
  • Mengurangkan risiko kecacatan ketika hamil
  • Mengurangkan risiko kelahiran pramatang & kekurangan berat ketika lahir
  • Membantu ibu kekal sihat dan memberi kekuatan kepada ibu sepanjang tempoh kehamilan
  • Mengurangkan risiko kekurangan nutrisi bagi ibu yang mengalami loya, muntah dan tak selera makan di awal kehamilan


Set Kehamilan ShakleeAntara Vitamin Shaklee yang sesuai:


Vitalea – sejenis multivitamin yang kaya dengan iron, mengandungi 30 nutrisi harian lengkap, 12 vitamin dan 7 mineral penting membantu jika ibu ada masalah pitam atau mudah pening atau anemia (yang boleh membahayakan anak dan ibu semasa bersalin).



B Complex - lengkap dengan 8 keluarga B termasuk asid folik untuk pembinaan tulang dan mengelakan kecacatan pada janin (sekurang-kurangnya 400 mg keperluan asid folik sehari).



Ostematrix – terdiri daripada kaplet kalsium dengan magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Suplemen kalsium perlu datang dgn pakej lengkap tersebut untuk mengelakkan endapan sesetengah mineral. Magnesium dalam Ostematrix juga membantu melembutkan najis, jadi mengurangkan risiko sembelit pada ibu hamil. Juga membaiki rangsangan urat saraf, mengelakkan kekejangan otot serta menstabilkan denyutan hantung dan tekanan darah tinggi.


Omega Guard - sumber omega 3 terbaik dari minyak ikan tulen membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan. Mengawal paras kolestrol si ibu, mula pada trimester ke 2 (bulan ke 4 kehamilan).

Digalakkan untuk tambah Vitamin C dan ESP.

ESP – sumber protein yang berkualiti iaitu mampu memberi ibu tenaga terutamanya yang mengalami morning sickness. Membantu pertumbuhan plasenta, uterus dan penghasilan susu dan juga membantu aliran darah si ibu.Masuk trimester ke-3, ia semakin penting untuk memaksimumkan pertumbuhan fetus.

Vitamin C – bersamaan dengan 7 biji oren untuk meningkatkan taraf kesihatan tubuh. Juga membantu mempertingkatkan kadar serapan zat besi yang sangat penting untuk pembentukan hemoglobin yang membawa oksigen dalam darah.


Berminat untuk mencuba Set Kehamilan Shaklee, saya bersedia untuk berkongsi manfaatnya :)


 order


Norliza Bolhi SID# 967582
Call/SMS/Whatsapp : 0196606965
Email : kakivitamin14@gmail.com
FB FanPage : The_Vitamin_House
COD sekitar Seri Kembangan/Putrajaya/Cyberjaya/KL juga kawasan berdekatan
Penghantaran secara pos ke Semenanjung, Sabah & Sarawak

No comments:

Post a Comment