Wednesday 15 October 2014

Akibat Kalsium Luarbiasa - Ostematrix Shaklee

Dalam banyak-banyak suplemen Shaklee, saya paling sukaaaaaa yang ni - Ostematrix. Shaklee. Sebabnya Ostematrix Shaklee paling serasi dan paling berkesan terhadap tubuh saya.

Dan sebenarnya semua suplemen Shaklee adalah terbukti berkesan. Lihat sahaja lambakan testimonial dalam Internet - gugel saja pasal suplemen Shaklee pasti ada.

Cuma bagi saya sendiri, saya sangat teruja dengan Ostematrix Shaklee - this is my most feveret :)

Apa Ostematrix ni so saintifiknya nama...sebenarnya ia adalah sejenis kalsium tetapi kalsium Shaklee ni bukan sekadar kalsium. Ada faham tak, maksudnya fungsinya bukan setakat sumber kalsium tetapi lebih daripada itu. Tengok je poster di bawah, terujakan keistimewaan kalsium Shaklee ?


ostematrix shaklee




Nak tahu apa kesan yang membuatkan saya sangat teruja akibat Ostematrix Shaklee ni?

Bagi saya sendiri yang ada masalah payah nak "membuang", telan je 4 biji sebelum tidur. Besok pagi-pagi, in sha Allah pasti LAWAS. Perut rasa selesa sangat lepas tu.

Pada kakak ipar saya pulak, sebelum ini selalu mengalami sakit pinggang setiapkali nak bangun dari tidur. Tetapi selepas consume Ostematrix Shaklee, dengan izin Allah masalah sakit pinggang semakin berkurangan.

Ibu sendiri pula kerap mengalami kebas bahagian tangan, sejak consume Ostematrix Shaklee, juga dengan izin Allah masalah kebas tangan hilang.


Jom kita tengok apa kandungan dalam Ostematrix ini sehingga ia terkenal dengan tagline Bukan Sekadar Kalsium?


ostematrix shaklee


Hebat kan Ostematrix Shaklee ni, bukan sahaja kita mendapat manfaat kalsium malah fungsinya lebih daripada itu. Harga juga sangat berpatutan hanya RM61, dalam 1 botol mengandungi 120 tablets untuk pengunaan 30 hari (pengambilan 4 tablets sehari). Nak jimat punya pasal boleh makan 2 biji sehari je macam saya, tetap berkesan pada diri saya (juga mungkin bergantung kepada individu).

Omputih cakap ape - worth buying @ berbaloi-baloi :)



Ada berminat untuk mencuba,  saya bersedia untuk berkongsi manfaat Shaklee :)


 order ostematrix


Norliza Bolhi SID# 967582
Call/SMS/Whatsapp : 0196606965
Email : kakivitamin14@gmail.com
FB FanPage: The_Vitamin_House
COD sekitar Seri Kembangan/Putrajaya/Cyberjaya/KL juga kawasan berdekatan 
Penghantaran secara pos ke Semenanjung, Sabah & Sarawak



No comments:

Post a Comment