Wednesday 8 October 2014

Pengedar Shaklee Seri Kembangan

Asssalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera


Semoga anda sentiasa sihat dan gembira hendaknya :)

Selamat datang ke blog Rumah Vitamin yang akan sentiasa berkongsi apa jua cerita mengenai suplement Shaklee juga tips kesihatan dan kecantikan diri juga keluarga tersayang.

Saya perkenalkan saya adalah agen Shaklee / pengedar sah Shaklee dengan no ID 967582 di kawasan Seri Kembangan khususnya. Dan juga sebagai agen Shaklee / pengedar sah Shaklee kawasan berdekatan iaitu Putrajaya/Cyberjaya.


Pengedar Shaklee Seri Kembangan


Testmonial Shaklee

Saya mula mengambil suplemen Shaklee ketika mengandungkan anak kedua. Pengalaman berpantang anak pertama dengan pakej jamu dengan kos yang agak mahal tetapi akhirnya berlakunya sedikit pembaziran membuatkan saya untuk mencuba suplement Shaklee yang agak "hot" pada tahun 2011. 

Saya terus menghubungi kawan lama saya iaitu Master Shaklee sekarang Puan Norazrin untuk bertanyakan mengenai Set Berpantang Shaklee. Setelah berpuas hati dengan penerangan tersebut, saya terus memilih Set Berpantang Shaklee untuk persediaan anak kedua.

Setelah mencuba  Set Berpantang Shaklee, saya amat berpuas hati kerana hasilnya badan saya kembali pulih dan bertenaga dengan kos yang rendah kerana pada masa itu masih ada pek percubaan dan tidak berlaku pembaziran.



Kenapa Saya pilih Shaklee

1. Halal - oleh ISA iaitu badan yang diiktiraf JAKIM
2. Sumber semulajadi
3. Berkesan kerana banyak testimonial berjaya 
4. Harga yang mampu milik


Jika anda ingin mendapatkan suplemen Shaklee, sila hubungi saya pada bila-bila masa untuk temujanji masa dan tempat :)

Kepada yang berada di luar kawasan (seluruh Semenanjung, Sabah & Sarawak) jangan risau kerana penghantaran secara pos disediakan.





 order now



Call/SMS/Whatsapp : 0196606965
Email : kakivitamin14@gmail.com
FB FanPage: The_Vitamin_House
COD sekitar Seri Kembangan/Putrajaya/Cyberjaya juga kawasan berdekatan
Penghantaran secara pos ke Semenanjung, Sabah & Sarawak




No comments:

Post a Comment