Friday 10 October 2014

Selamatkah Berpantang Cara Moden - Set Berpantang Shaklee


Asssalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera


Semoga anda sentiasa sihat dan ceria :)


Saya ingin berkongsi pengalaman berpantang dengan Set Berpantang Shaklee. Ia bermula setelah saya melahirkan anak kedua. Bagaimana terdetik hendak mencari produk berpantang yang lain, apabila teringatkan semasa berpantang anak pertama dengan pakej jamu masa, kosnya agak mahal dan ada lagi bahan yang tak habis digunakan. Untuk anak kedua macam tak berbaloi nak ambil pakej jamu yang sama, lagipun kain bengkung masih ada. Tambahan pula saya memang berniat untuk menyusukan anak dan orang cakap jamu agak panas. Cari dan cari dan cari info...


Entah macamana boleh terbaca pasal produk Shaklee melalui kawan lama saya, Master Norazrin dan pada masa itu masih ada pek percubaan Set Berpantang Shaklee. Dengan RM100 boleh dapat 4 jenis Vitamin iaitu Zinc, Vitalea, Vitamin C & B Complex untuk 40 hari tempoh berpantang.Wow pada saya murah sesangat tapi pantang dengan Vitamin je...boleh ke nak pulihkan luka dalaman, urat-urat yang sudah kembang, keadaan rahim, bisa badan, lenguh-lenguh? In Sha Allah Shaklee membantu.


Set Berpantang Shaklee
Ini adalah baby Shaklee saya :)



Khasiat Set Berpantang Shaklee:

Zinc - membantu menyembuhkan luka dalaman

Vitalea - multivitamin yang kaya dengan pelbagai nutrisi sesuai untuk ibu berpantang kena berpantang makan

Vitamin C - membantu memperbaiki sel tisu yang telah rosak, mempercepatkan proses penyembuhan luka

B Complex - menstabilkan hormon, membantu menghilangkan stress/meroyan



Fungsinya sama dengan jamu bukan. Tetapi Set Berpantang Shaklee adalah selamat untuk bayi kerana ia bersifat semulajadi.

Alhamdullillah mak mertua saya bukan jenis terlalu mengongkong, dia biarkan saya untuk membuat pilihan. Katanya walaupun hanya berpantang dengan vitamin sahaja, berbengkung, bertungku, berurut adalah wajib untuk kesihatan luaran kerana Set Berpantang Shaklee hanya membantu untuk kesihatan dalaman.

Ada berminat untuk mencuba Set Berpantang Shaklee,  hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA :)




 order


Norliza Bolhi SID# 967582
Call/SMS/Whatsapp : 0196606965
Email : kakivitamin14@gmail.com
FB FanPage: The_Vitamin_House
COD sekitar Seri Kembangan/Putrajaya/Cyberjaya juga kawasan berdekatan
Penghantaran secara pos ke Semenanjung, Sabah & Sarawak


No comments:

Post a Comment