Tuesday 28 October 2014

Perihal Beg Saya...

Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera



Hari ni adalah berkisar mengenai perihal beg saya. Ada apa dalam beg saya?

Saya tak kisah sangat brand bag ni asalkan selesa & comel pada pandangan saya. Dan kriteria pertama saya akan tengok ialah pattern beg tu, pastu baru tengok saiz, pastu cek harga, kalau berbaloi dan mampu beli baru la pilih warna. 

Lagipun setakat pergi kerja dan guna untuk hari2, so elok la sangat pakai beg biasa2 je heheheh. Nak angkut buah (setiap hari Jumaat ada pasar belakang opis haha) , bekalan dari rumah (kene jimat sekali sekala asyik membeli je kat KL ni) , sarapan pagi (harus ni sebelum bertempur dengan kerja) so material tahan lasak adalah sangat penting.


beg


Ok, ini beg latest saya. Sejak kerja kat KL ni, wajib bawa beg besar sebab senang nak sumbat barang. Macam poket Doraemon, macam-macam ado. Rasanya sejak dulu bujang lagi pun memang saya gemarkan beg besar2 ni...pastu warna mesti warna merah @ maroon.

Dalam beg saya wajib ada...
  • Purse - IC/lesen memandu/atm card/wang tunai/syiling
  • Handphone
  • Tag nama 
  • Kad T&Go
  • Payung Kecil
  • Tisu
  • Buku Nota & Pen
  • Suplemen Kit

suplemen Shaklee


Ada apa dalam beg anda pula :)

2 comments:

  1. hi liza,

    ko belum tengok dalam beg aku..lagi ada mcm2..bekas gula2..wet tissue wajib...hahahha

    ReplyDelete
  2. hahahah...ini baru cerita pasal beg p kerja. belum cerita pasal beg kalau p kluar jalan ngn anak2 hahhaha. tp kdg2 kan toys diorang pun terbawa pi kerja huhuhu...ada tangan kecik tlg masukkan

    ReplyDelete